Treenit viikolta 8

helmikuu 25, 2013

 photo z1_zpsfca47388.jpg
 photo z22_zps223db699.jpg
 photo z2_zpsd799dc09.jpg
 photo z4_zps899b5ae0.jpg
 photo z5_zps57bed3ba.jpg
 photo z66_zps0468b39d.jpg photo sunuu_zps3ba34748.jpg

 photo pun_zps06392ce4.jpg

Situli is back!

Kuten tuosta sunnuntain Polaroidista huomaa, parin viikon motivaatiopula on kadonnut ja tilalla on tasainen tsemppi ja hyvä fiilis. Mie en viime viikolla uskaltanut käydä millään ryhmäliikuntatunneilla, joten lellin mun riccinäistä polvea pelkällä salitreenillä ja joogapohjaisilla tunneilla. Mie en tosiaan salilla treenaa etureisiä ollenkaan, vaan ihmeparantumista odotellessa keskityn ylä- ja keskivartalotreeniin. Toki takareidet ja peppukin saavat vähän rasitusta esimerkiksi selkäliikkeissä (haha mulla on vähän termit hukassa), mutta tuntuu kyllä tosi toispuoleiselta olo! Ikävä kyykkäämistä. Oon viimeisen kahden kuukauden aikana vannonut joka päivä että ”Huomenna mie soitan sinne lääkäriin”, mutta enpäs vaan saa aikaiseksi. Harmi, tekisi niin mieli Hukan Mikan Combattiin ja Annun Pumppiin ja vaikka mihin!

Seuraavan kahden viikon aikana olisi tarkoitus tehdä teille vähän muunkinlaisia treenipostauksia kuin nämä Polaroid-versiot. Viikon liikuntapäiväkirjojen lisäksi ajattelin kirjoittaa vähän palautusjuomajutuista, tehdä sen motivaatiopostauksen pois alta, kertoa mun salitreenailusta sekä ehkä esitellä teille Les Millssin uuden lajin, Gritin! Oon suunnitellut pitkään myös sellaista Hukka-postausta, jota toivottiin aikoinaan ja jossa siis kertoisin liikuntakeskuksesta. Hukalla vaan on niin paljon palveluita, että oon pelännyt hommaan ryhtymistä :D Ja pelkästään postauksen kuvienkin ottaminen tulee olemaan urakka, sillä Hukka on niin valtavan kokoinen: kolme kuntosalia, neljä ryhmäliikuntasalia, venyttelytilat, tenniskentät, kaikki ne pukuhuoneet… Mutta katotaan, jos saisin edes pienen esittelypostauksen kyhäiltyä!

Ei muuta kuin mukavaa treeniviikkoa kaikille, olkaahan ahkeria ja nauttikaa elämästä niiden hikipisaroiden ja irvistysten kautta <3

40 Kommenttia

  • Reply iina helmikuu 25, 2013 at 5:33 pm

    pus ♥ tuo maanantaikuva on aivan överisöpö! hihi reipas sinä :)

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:39 pm

      Haha kiitos vaavi <3

  • Reply Essi Tuohimaa helmikuu 25, 2013 at 5:38 pm

    Ah tykkää nii lukee näitä postauksia, joissa on sun liikkumises pähkinänkuoressa niin sanotusti. Antaa itellekki innostusta liikkumaan.

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:40 pm

      Oi huippua kuulla! Kiitti kommentista :)

  • Reply Laura helmikuu 25, 2013 at 6:34 pm

    Grit ohjaana voin kertoo, että se on kyllä parasta mitä tiedän !

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:41 pm

      Oon niin katkera ku en pääse testaan sitä!! Mutta haluan silti kirjottaa siitä, pitää tehdä tentti jollekki Hukan Grit-ohjaajalle ja kysyä että mitä kaikkea siellä tapahtuu :D

    • Reply Laura helmikuu 26, 2013 at 5:45 am

      Jep! Oon kateellinen ku mikan kotisali on hukka, se on nii huipputyyppi ja oli just meijän grit kouluttaja ! Ihan huippuu !

    • Reply Sita helmikuu 27, 2013 at 1:28 pm

      Jee Mika suostu postaukseeen :)

  • Reply Senja helmikuu 25, 2013 at 6:40 pm

    oot ahkera <3

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:42 pm

      Sie oot ihana <3

  • Reply Noora K helmikuu 25, 2013 at 7:09 pm

    Mulle lääkäri totesi joskus puoltoista vuotta sitten että polvessa on toistuva polven sijoiltaan meno ja kyllä teki sen jälkeen kipeää kyykyt tai etureisi treenit!! Tuli mieleen noista sun polvi jutuista ettet kärsi tehä etureisiä:D nykyään oon pystyny pikku hiljaa alkaa taas tekemään jopa kyykkyjä ihmeen nopealla kehityksellä! Pitäis vaan saada noita lihaksii kehitettyä tukemaan tota polvea mut oon just semmonen luovuttaja jos alkaa vähäki vihlomaan:D mut ehkä me vielä saadaan polvemme kuntoon!:D

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:43 pm

      Ihanaa että sulla on parantunu tila :) Joo sama homma, alkaa heti ärsyttään koko polvi ja sitte haluttaa vaan luovuttaa. Niimpä, toivotaan :D

  • Reply annieveliina helmikuu 25, 2013 at 7:11 pm

    Hyvä tyttö!! Tosi reipas viikko ollu sulla :)

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:43 pm

      Hihi :)

  • Reply Alexandra helmikuu 25, 2013 at 7:12 pm

    Hyvä hyvä hyvä! go girl!♥

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:43 pm

      Jee :)

  • Reply Essi helmikuu 25, 2013 at 7:25 pm

    ahkera sinä! C:

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:39 pm

      :))

  • Reply Anonyymi helmikuu 25, 2013 at 8:04 pm

    Olis kiva kuulla sun saliohjelmasta! Eli ihan konkreettisesti, että mitä liikkeitä teet ja millä laitteilla yms. Itselläkin on polviongelmaa niin vois saada vinkkejä saliharjotteluun kun joskus on hankalaa tehdä juurikin näitä reisi/peppu liikkeitä :)

    -Ansku

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:33 pm

      Voin sanoa suoraan että ihan vaan maastavetoja, sen kummempaa jalkatreeniä en pysty harrastaan! :D Mutta joo katotaan millaisen teen :) Mulla ei oo nimittäin saliohjelmaa nyt vaan ite vaan treenailen, en siis usko että pistän mitään konkreettisia liikkeitä postaukseen ku musta ei kannata ottaa mallia :D

  • Reply Anonyymi helmikuu 25, 2013 at 8:09 pm

    apua, voisko olla mahollista että olit maanantai aamuna tuiran s-marketissa? ihan niinku olisit kävelly mua vastaan, ja oon aika varma että se olit sä!! mutta oot ihan super kaunis ja ihana, ja sulla on upee blogi :-) !

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:31 pm

      Joo olin se mie! Haha :) Ihana kommentti, kiitos paljon <3 Piristit hulluna!!

  • Reply Anna helmikuu 25, 2013 at 8:19 pm

    ää tän postauksen jälkeen tuli ihan kauheet vibat päästä salille :-D

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:44 pm

      Haa ihana :D

  • Reply Anonyymi helmikuu 25, 2013 at 8:27 pm

    Nimenomaan etureisiliikkeet olis sulle hyviä, koska ne tukee polvea. Ei välttis kyykky mut sellain laite puntil missä nostetaa jalat tavallaa penkin alta ylös. Se on paras niille polvea tukeville lihaksille :) nimimerkillä polvivammainen:) tosin kannattaa käydä tutkituttaas ettei oo mitää rikki:) voihan se olla et siel on vaik kierukan pala irti, joka jää väliin esim kyykyssä:)

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:38 pm

      Tuo voi olla totta, mutta en kuitenkaan uskalla ottaa sitä riskiä että treenaamalla pahennan tätä yhtään enempää – ku musta tuntuu että tää on menny ihan kunnolla ja pitäis kuvauttaa :( Tyhmä minä ku en saa aikaiseksi mennä sinne lääkärille :D Mutta joo sitte kuntoutusvaiheessa ehdottomasti pitää ottaa just tuo linja ja alkaa harjottaan niitä tukilihaksia!

    • Reply Anonyymi helmikuu 25, 2013 at 9:30 pm

      Nyt mars sinne lääkäriin! :D Ihan oikeesti kannattaa nyt nuorena pitää varsinkin nivelet kunnossa, niin saattaa vanhempana säästyä monelta murheelta. Sun polvi ilmeisesti on reistaillu jo pitemmän aikaa ja mua jotenki oikeen suututtaa, että et siltikkään oo käyny tutkituttamassa sitä kunnolla. Sun lääkärikäynnithän ei mulle mitenkää kuulu, mutta lääkäriltä melko varmasti löytys selitys sun polviongelmiin ja ennen kaikkea helpotusta niihin!
      Kirjotin tän äidillisen saarnan kaikella lämmöllä ja rakkaudella, enkä oikeen itekkään ymmärrä miks oon näin innokkaasti patistamassa tuntematonta _aikuista_ ihmisitä lääkäriin :Dd

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 9:43 pm

      Kiitos mie oikeasti tarviin patistusta!! Oon kärsiny kipeästä lonkastaki monta vuotta tekemättä asialle mitään, ja nyt tää polviki.. Oon kamala :D kiitos siis huolenpidosta haha <3

  • Reply Ninni helmikuu 25, 2013 at 8:36 pm

    kiva haba!! :D

    • Reply Sita helmikuu 25, 2013 at 8:39 pm

      Kunnon vauva :DD

  • Reply Ronja helmikuu 25, 2013 at 10:12 pm

    Kivasti sulla tunteja takana ja hienoa jos oot saanu treenistä taas kiinni! :) Ite liityin vähän yli viikko sitten tuonne Hukkaan niin tuli sitten viime viikon aikana siellä treenailtua yli 15h kun kaikkea piti päästä kokeilemaan eikä mistään halunnut jäädä paitsi :—D Noh eiköhän se tästä "alkuhuuman" jälkeen palaa mullakin tuohon normiin 10-13h per viikko.

    • Reply Sita helmikuu 27, 2013 at 1:27 pm

      No ei hele 15h!! Muistaha levätäkki välillä :D Kyllä ne jumpat pysyy siellä vaikket heti kaikkea kokeiliskaan, haha. Oot kyllä superahkera, rispektit sinne :)

  • Reply Tupu helmikuu 26, 2013 at 11:23 am

    Ah Grit Strenght on paras Les Mills-tunti aikoihin! Eka tunti hujahti lävite lähinnä shokissa, mutta seuraavilla kerroilla on kyllä saanu jo hommasta hyvin kiinni. Harmi ku et pääse sitä testaamaan :/ tsemppiä polven kuntoutukseen!

    • Reply Sita helmikuu 27, 2013 at 1:27 pm

      Uijui siistiä! Haha raukka järkyttyneenä siellä :DD

  • Reply Anonyymi helmikuu 26, 2013 at 11:50 am

    tuntuuko, että pitää tehdä esittelypostaus, kun on tullut vähän valitusta/ihmetystä pienestä Hukka-panostuksesta? :D

    • Reply Sita helmikuu 26, 2013 at 11:55 am

      Tiiäkkö oon luvannu tehdä sen monta kuukautta sitten :D ei mulla haittaa vaikka ihmiset valittaa, ei ne kuiteskaan voi tietää mitä mun päässä liikkuu :)

  • Reply Sadelaulu helmikuu 27, 2013 at 6:59 pm

    Voisitko tehdä postauksen ryhmäliikuntatunneista? :) combat ja balance kiinnostais erityisesti. Mä oon siis käynyt elämäni aikana tasan yhdessä bodypumpissa. Muutama viikko meni että rohkaistuin kokeilemaan sitä. Balance kiinnostais myös, mutta mietityttää millaista se käytännössä on ja miten pärjään siellä.

    • Reply Sita maaliskuu 3, 2013 at 8:45 pm

      Voisinhan mie jos olis aikaa! Kannattaa Youtubesta kattoa videoita, niistä näkee helpoiten millaista tunnilla konkreettisesti on :) Ja kaikki Les Millssin tunnit on kyllä silleen helppoja, että äkkiä pääsee mukaan ku pari kertaa käy! Rohkeasti mukaan vaan, aina siellä on ensikertalaisia ja kaikki keskittyy omaan juttuun niin ei kukaan huomaa vaikka vähän olisikin ekalla kerralla pihalla :)

  • Reply Anonyymi maaliskuu 1, 2013 at 7:32 am

    Hiukan hämää, kun katsoo vaikka tuota balancekuvaa, kun se on otettu ennen tunnin alkua (tottakai, kuka nyt tunnilla viitsis kuvata :D), näyttää niin lepposan rauhalliselta. Mutta sitten ku tunti alkaa, sali täyttyy niin, että saa joka liikkeen kohdalla varoa, ettei lyö tai potki muita. Siitä on rentoutuminen kyllä kaukana. Ärsyttävän täynnä Hukka nykyään, pitää ehkä ite jo luopua kortista, vähän liian kallis kortti maksaa, jos aina siellä käydessä stressaa väen paljous :(

    • Reply Sita maaliskuu 3, 2013 at 8:44 pm

      Joo tiiän tunteen! Tai no mie yleensä meen eturiviin just sen takia, että siinä on tavallaan vähän enemmän tilaa ku ei oo ketään oman maton etualalla :) Ja jep, harvoin siellä kyllä on iltatunnit sellasia autioita :D

    Jätä vastaus